تغییر زبان جستجو
A man sitting at a table with another man.

بردیا صدر نوری در سال 1347 در رشت متولد شد و فراگیری پیانو را از ده ‌سالگی در سبک کلاسیک نزد فهیم ممتازی آغاز کرد. سپس به سبک ایرانی روی آورد و در این راه از آموزش‌های کیومرث پارسای‌ بهره برد.

او از سال 1366 تاکنون کنسرت‌های متعددی را به صورت تک‌نوازی، گروه‌نوازی و هم‌نوازی در همکاری با گروه‌های موسیقی خنیا به سرپرستی بانو پری ملکی، مهر به سرپرستی آقای ناصر ایزدی و سیمرغ به سرپرستی آقای افشین قرشی اجرا کرده است. همچنین سرپرستی گروه مهرآور را برعهده دارد.

وی تحصیل‌کرده رشته مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و نیز دکترای مدیریت استراتژیک می‌باشد. از او کتاب «طرح جامع موسیقی کشور» و آلبوم‌های موسیقی «زندگی جاریست…»، «آوای زندگی»، «خاطره‌ها»، «فراقی»، «نیایش» و «عاشقانه در باران» – با شعر و دکلمه بابک صدرنوری – منتشر شده است. همچنین با آهنگسازی ناصر ایزدی در آلبوم‌های موسیقی «بهانه‌ی تو» به خوانندگی مهدی فلاح و «نگاه آسمانی» با صدای سالار عقیلی به نوازندگی پیانو پرداخته است. جشنواره و جایزه استاد همایون خرّم (نوای خرّم) ویژه کودکان و نوجوانان بر اساس طرحی از وی و با مدیریت او برگزار می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط با این شخص